Αγγελίες για εργασία

SKYWALKER_NEW

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Η Aerotel είναι μία από τις δυναμικότερες εταιρείες προώθησης τηλεπικοινωνιακών και άλλων υπηρεσιών contact center. Η πολυετής εμπειρία της στον χώρο του direct marketing και telemarketing, αλλά και το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό της, διασφαλίζουν την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών εξυπηρέτησης και προώθησης στο καταναλωτικό κοινό.

Η Aerotel επενδύει συνεχώς, σε νέες τεχνολογίες, και σε επιλεγμένο προσωπικό, ώστε να πετυχαίνει τον απώτερο της σκοπό, που δεν είναι άλλος από το να καλύπτει κάθε ανάγκη της διαρκώς μεταβαλλόμενης σημερινής αγοράς.

Η Aerotel επιθυμεί να επιλέξει και εντάξει στην ομάδα των δραστήριων και επικοινωνιακών εργαζόμενων της, Νέοι και Νέες οι οποίοι θα απασχοληθούν σαν εκπρόσωποι προώθησης υπηρεσιών επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και θεάματος Nova.

Το ωράριο απασχόλησης θα είναι από τις 10:00 μέχρι και τις 15:00 κατά τις εργάσιμες μέρες ΔΕ-ΠΑ.

Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα απασχόλησης προαιρετικά Σάββατο και Κυριακή.

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν τα ακόλουθα προσόντα:
•Διαπραγματευτική ικανότητα και άνεση στην επικοινωνία
•Απόφοιτος/η λυκείου
•Δυναμικό χαρακτήρα, αυτοπεποίθηση, διάθεση για εργασία
•Φιλοδοξία για εξέλιξη
•Πρωτοβουλία – ευελιξία – συμμετοχή στην ομάδα
•Βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ
•Η προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση προώθησης υπηρεσιών, θεωρείται επιπρόσθετο προσόν

Η εταιρεία μας παρέχει στους εργαζόμενους τα παρακάτω:
•Σταθερό μηνιαίο μισθό, πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, και όλα το νόμιμα δώρα και επιδόματα
•Πρόσθετα bonus απόδοσης και επίτευξης στόχων
•Ευκαιρίες ανέλιξης και καριέρας σε μια σύγχρονη και δυναμική επιχείρηση
•Σύγχρονο ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
•Εισαγωγική και συνεχής εκπαίδευση από έμπειρα και ικανά στελέχη

Άμεση πρόσβαση σε σταθμό metro – είσοδος μπροστά.

Αποστολήβιογραφικώνστο e-mail: hr@aerotel.gr, LinkedIn / Foursquare / Twitter / Facebook / GooglePlus.

—————-

Στελέχη Call Center

Η Ηellas solar Telecoms ιδρύθηκε το 2006 και είναι μέλος εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στο χώρο των πωλήσεων χρηματοπιστωτικών και ασφαλιστικών προϊόντων, φωτοβολταϊκών συστημάτων και της προώθησης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

H εταιρία Hellas Solar Telecoms, εμπορικός συνεργάτης της Forthnet, αναζητά Στελέχη Call Center.

Απαραίτητα προσόντα:
•Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
•Επαγγελματισμός – συνέπεια
•Ευγένεια – ομαδικό πνεύμα
•Απολυτήριο λυκείου
•Εμπειρία στις πωλήσεις (προαιρετική)
•Καλή χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή

Η εταιρία προσφέρει:
•Βασικό μισθό
•Bonus
•Ασφαλιστική κάλυψη
•Συνεχή εκπαίδευση
•Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους στο e-mail: hr@hellassolar.gr ή στο τηλέφωνο: 210 6706000.

—————-

H BestNet αναζητά υποψήφιους για πρωινό ωράριο 10:00-16:00 ως:

Υπαλλήλους Τηλεφωνικού Κέντρου
(Κωδικός θέσης, ΚΩΔ: 5)

Το αντικείμενο απασχόλησης θα είναι η τηλεφωνική επικοινωνία με δυνητικούς αλλά και υπάρχοντες πελάτες, με στόχο τη διερεύνηση αναγκών και τη στοχευμένη παρουσίαση υπηρεσιών internet, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Απαραίτητα προσόντα:
•Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές & διαπραγματευτικές δεξιότητες
•Βασικές γνώσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή
•Σταθερό ωράριο Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-16:00
•Διάθεση για εργασία

Η εταιρία προσφέρει:
•Σταθερό μηνιαίο μισθό, ανεξαρτήτως πωλήσεων
•Ασφαλιστική κάλυψη και τα νόμιμα δώρα και επιδόματα
•Αξιοπιστία & συνέπεια στις πληρωμές
•Έξτρα μπόνους επί των πωλήσεων
•Δυνατότητες εξέλιξης (team leader, supervisor)
•Σύγχρονο και ανθρώπινο εργασιακό περιβάλλον
•Εύκολη προσβασιμότητα (2’ απόσταση από το μετρό Σεπολίων)

Αποστολή βιογραφικών στο e-mail:x.patsidou@bestnet.com.gr, φαξ: 211 1051787. Υπόψη Τμήματος Προσωπικού. Όλες οι αιτήσεις θα θεωρηθούν απόλυτα εμπιστευτικές. Διεύθυνση εργασίας: Γερακίου 26, Σεπόλια, Αθήνα, (στάση μετρό Σεπόλια).

—————-

H ACTION LINE ζητά:

Εκπροσώπους Τηλεφωνικής Τεχνικής
Υποστήριξης Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών

(Κωδ. Θέσης: ACT_TECH_0714)

Απαραίτητα προσόντα
•Απόφοιτος/η λυκείου, ΙΕΚ,ΤΕΙ,ΑΕΙ με κατεύθυνση την πληροφορική
•Πολύ καλή γνώση ADSL υπηρεσιών και τηλεπικοινωνιακών δικτύων.
•Άριστη γνώση Η/Υ σε περιβάλλον windows MS-Office
•Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
•Άνεση στην επικοινωνία (τηλεφωνική & γραπτή)
•Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
•Επιθυμητή ανάλογη εργασιακή εμπειρία
•Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους).

Παρέχονται
•Βασικός μισθός και ασφάλιση
•Πενθήμερη part time απασχόληση

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα, συνοδευόμενο από μια πρόσφατη φωτογραφία.

Το τμήμα προσωπικού της Actionline μετά την αξιολόγηση των βιογραφικών θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της εν λόγω θέσης, για να οριστεί συνάντηση στα γραφεία μας, για συνέντευξη.

Για αποστολή βιογραφικού:
Email: jobs@actionline.gr
Fax: 210 3637544
Mailingaddress:ACTIONLINE ΜΟΝ ΕΠΕ, Ακαδημίας 35, 106 72 Αθήνα. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210 3637585 και 210 3637822.

—————-

Η PLEGMA NET ΕΠΕ., από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες παροχής υπηρεσιών Marketing & επικοινωνίας, επιθυμεί να προσλάβει άμεσα για το τμήμα Τηλεφωνικών Πωλήσεων για την περιοχή της Αθήνας (Ρόδου 172) συγκεκριμένα:

Τηλεφωνητές – Τηλεφωνήτριες
(για τετράωρη – εξάωρη πρωινή ή
απογευματινή απασχόληση)

Αντικείμενο απασχόλησης:
•Προώθηση  υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας
Wind

Απαραίτητα προσόντα:
•Απόφοιτοι λυκείου
•Άνεση στην επικοινωνία και ευφράδεια λόγου
•Ομαδικότητα ευελιξία και ευγένεια
•Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση  θα θεωρηθεί προσόν

Η εταιρεία προσφέρει:
•Υψηλές αποδοχές
•Πλήρη ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ
•Συνεχής εκπαίδευση
•Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
•Προοπτική εξέλιξης & επαγγελματικής σταδιοδρομίας

Αποστολή βιογραφικών στο e-mail: p.isaakidis@alkyonnet.gr ή στο fax: 212 6875760

—————-

My work is a game, a very serious game!”Σε αυτή την αγγελία υπάρχουν πολλά λάθη.

Σνφμύωα με μαι έυρενα στο Πμανιπσητετο του Κμτρπιαιζ, δεν πζαίει ρλόο με τι σρειά είναι τοθοπεμέτενα τα γτάμαμρα μσέα σε μία λξλέη, αεκρί το πώτρο κια το ταελείτυο γάμρμα να ενίαι στη στωσή θσέη. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξηέ αλλά τη λξηέ σαν σνύλοο.

Αν θςε να αήκνεις κι εσύ στο σνύολο μαις οδαάμς που δεν πείαζι ρλόο αν εαίσι μιρόκς ή μεγοάλς, αν έεχις εμρίπιεα ή δεν έχιες, αν θες να δουλιεύς πολέλς ή λεγίς ώερς, τότε στίελε μας το βιγραοκιφό σου. Το μόνο που χρζάειεσαι είναι θηέλση, εποινικωνικαές δετηόξιτες και όξρεη για δλουειά…κι εμείς θα σου δουξείμε τον τόρπο να τα καφτέαρεις.

My work is a game, a very serious game!”
M. C. Escher

Αποστολή βιογραφικού για τη θέση: Εκπρόσωπος τηλεφωνικών πωλήσεων [με την ένδειξη κωδ: 02] στο e-mail: hr@mediatel.gr, fax: 214 214 80 90. Διεύθυνση εργασίας: Λ. Κηφισίας 125 – 127, ΤΚ 115 24 Αμπελόκηποι Αθήνα (3’ από στάση μετρό Πανόρμου). Για περισσότερες πληροφορίες καλέσέ μας στο 214 214 8000 (Επιλογή 1), διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού.

—————-

H KeyNet αναζητά υποψήφιους για πρωινό ωράριο 09:30-15:00 ως:

Υπάλληλους Διαχείρισης
Εισερχόμενων-Εξερχομενων Κλήσεων

(δεσποινίδες ή κυρίες άνω των 28 ετών)

Απαραίτητα προσόντα:
•Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές & διαπραγματευτικές δεξιότητες
•Βασικές γνώσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή
•Σταθερό ωράριο Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30 -15:00

Παροχές εταιρίας:
•Πλήρες πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
•Μεταβλητές αποδοχές
•Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
•Συνεχής εκπαίδευση

Άμεση πρόσβαση μετρό Ελληνικό.

Παρακαλούμε όπως αποστείλετε άμεσα το βιογραφικό σας σημείωμα, αναφέροντας τον κωδικό της θέσης, μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: keynet.office@gmail.com. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

—————-

Ο ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Κεντρικής Μακεδονίας ζητά να προσλάβει:

Σύμβουλο Διαφήμισης
(Τηλεφωνικών Πωλήσεων)
(Θεσσαλονίκη)

Αντικείμενο εργασίας: 
•Διαχείριση και ανανέωση υπάρχοντος πελατολογίου
•Εύρεση νέων πελατών
•Ενημέρωση πελατών για τις νέες υπηρεσίες της εταιρείας
•Ποιοτική συγγραφή & συμπλήρωση αιτήσεων διαφημιστικής προβολής
•Εξυπηρέτηση πελατών
•After-sales service

Απαιτούμενα προσόντα:
•Απολυτήριο λυκείου /ΙΕΚ
•Προϋπηρεσία σε τμήμα/θέση τηλεφωνικών πωλήσεων
•Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Windows, Excel, Word, PowerPoint, Internet)
•Πολύ καλή γνώση  & αντίληψη digital marketing
•Πολύ καλή γνώση & ενεργή εμπλοκή με τα social media
•Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Συνεκτιμώμενα προσόντα:
•Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ
•Δυναμική προσωπικότητα
•Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
•Εστίαση στο αποτέλεσμα και την επίτευξη των στόχων
•Γνώση των εξελίξεων της αγοράς στο ελεύθερο ανταγωνιστικό περιβάλλον
•Επαγγελματική εμφάνιση

Η εταιρεία προσφέρει:
•Ανταγωνιστικό μισθό
•Ελκυστικό σύστημα απόδοσης κινήτρων
•Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
•Συνεχή εκπαίδευση

Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην παρακάτω διεύθυνση: Τηλ: 2313 045432, Email: hr@yellowpages.gr. Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

—————-

Αθηναϊκή αλυσίδα γνωστού ομίλου  ζητεί και προσλαμβάνει άμεσα:

Υπάλληλους Γραφείου

Για 5ήμερη μόνιμη τηλεφωνική απασχόληση, ωράριο πρωινό ή απογευματινό, 4ωρη, 5ωρη, 8ωρη απασχόληση.

Αποστολή βιογραφικού στο email: athens.filtra@mayfair.com.gr. Τηλ: 215­ 5304065.

—————-

ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΟΙ

Η εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού AΝΑΔΕΙΞΗ σε συνεργασία με κορυφαίους ομίλους εταιρειών, μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις και με πιστοποιημένους φορείς (ΚΕΚ), έχει διασφαλίσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας για ανέργους που θα επιτύχουν στα επιδοτούμενα προγράμματα της επιταγής εισόδου (Voucher) στην αγορά εργασίας για νέους έως 29 ετών, που αναμένεται να προκηρυχθούν.

Πωλητές Λιανικής
(V029)
Αθήνα

Περιγραφή: Τεχνικά πολυκαταστήματα με είδη ιδιοκατασκευής και εργαλείων, αναζητούν πωλητές για τα καταστήματα τους.

Καθήκοντα θέσης: Οι κατάλληλοι υποψήφιοι θα ασχοληθούν με την εξυπηρέτηση πελατών και την προώθηση προϊόντων.

Απαραίτητα προσόντα:
•εργατικότητα, υπευθυνότητα, ευγένεια
•απόφοιτοι  ΤΕΙ- ΙΕΚ
•ηλικία έως 29 ετών
•κάτοχος κάρτας ανεργίας σε ισχύ

Αποστολή βιογραφικού στο email: cv@anadeixi.gr και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την υποβολή των αιτήσεων σας στο πρόγραμμα.

Περιοχές: Σπάτα, Ρέντης, Μεταμόρφωση, Μάνδρα, Αιγάλεω, Ελληνικό, Ταύρος.

—————-

ΛΟΓΙΣΤΕΣ

Πελάτης μας είναι μια ισχυρή εταιρεία με 75χρονη πρωτοπορία στο χώρο του ηλεκτρολογικού υλικού, η οποία διακρίνεται για την τεχνολογική εξέλιξη και σχεδιασμό των προϊόντων που διαθέτει σε συνάρτηση με την εμπειρία & σύγχρονη αντίληψή της.

Η εταιρεία επιθυμεί να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της ένα ικανό στέλεχος για τη θέση:

Προϊστάμενος Λογιστηρίου
(CA/0614)

Ο κάτοχος της θέσης θα αναλάβει διευρυμένες λογιστικές και οικονομικές αρμοδιότητες και πιο συγκεκριμένα:

Λογιστικές
•Πλήρης κάλυψη των λογιστικών, εργατικών και φορολογικών θεμάτων της εταιρείας (υπογραφή ισολογισμού, αποστολή φορολογικών υποχρεώσεων της εταιρείας στο TAXIS, διεκπεραίωση φορολογικών/ασφαλιστικών αναγκών της εταιρείας σε δημόσιες υπηρεσίες, ιδιωτικά συμφωνητικά με συνεργάτες και πελάτες).
•Επικοινωνία με τράπεζες και συμφωνίες δανείων
•Συμβόλαια / συμβάσεις εταιρείας και ιδιωτικά
•Διαδικασίες για δημοπρασίες
•Προετοιμασία και εκτέλεση γενικών συνελεύσεων

Οικονομικές
•Μελέτες και αναλύσεις ετήσιου ισολογισμού
•Μηνιαίο Cash-flow εταιρείας και μηνιαίος ισολογισμός
•Ανάλυση και παρακολούθηση δαπανών εταιρείας
•Παρακολούθηση υπολοίπων και Credit Control πελατών
•Παρακολούθηση κοστολογίων
•Οικονομικές μελέτες (νέες επενδύσεις, ΕΣΠΑ)

Λόγω της σπουδαιότητας του ρόλου που θα αναλάβει, ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να είναι άτομο έμπιστο και υπεύθυνο και να διακρίνεται από άρτια εμπειρία και εμπορική αντίληψη, να είναι σε θέση να λειτουργεί συμβουλευτικά στη διοίκηση και να έχει ικανότητες ηγεσίας και διοίκησης οργανωτικών αλλαγών. Επιπλέον, θα πρέπει να έχει:

8-10 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά σε εισαγωγική εταιρεία
•Ακαδημαϊκό τίτλο σπουδών στον τομέα της λογιστικής / οικονομικών
•Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
•Άριστη γνώση προγραμμάτων MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access).
•Γνώση Atlantis ή άλλων προγραμμάτων διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

Ο πελάτης μας παρέχει ελκυστικό πακέτο αποδοχών και παροχών, ένα ευχάριστο περιβάλλον εργασίας και συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές εξέλιξης.

Αν έχετε τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τη συγκεκριμένη θέση και στόχος σας είναι να σταδιοδρομήσετε σε μια από τις σημαντικότερες εταιρείες στο χώρο ηλεκτρολογικού υλικού στην Ελλάδα, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα, με συνοδευτική επιστολή και την ένδειξη του κωδικού CA/0614 στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://pfb.applymycv.gr/form.asp, ώστε να γίνει άμεση επεξεργασία των προσωπικών στοιχείων. Η διαδικασία επιλογής έχει ήδη ξεκινήσει! Γιαόλαταβιογραφικάθατηρηθείαπόλυτηεχεμύθεια. Follow us to Linkedin, Twitter, Facebook, so as to be immediately informed about our latest news and ads!

—————-

ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Winners Education is a fast-developing educational organisation with a presence in the Greek market for over twenty years. Our international studies program combined with our innovative services have given Winners Education the edge in its field. Winners Education, is seeking to employ an:

Office Manager

Responsibilities
•Handling the manager’s agenda, meetings and mail;
•Writing reports for senior management and preparing presentations;
•Scheduling the organisation’s workflow and activities;
•Helping staff with their responsibilities (photocopying, IT facilitation, etc),
•Responding to customer enquiries and managing complaints discreetly
•Managing of social media
•Maintaining computer systems, using a range of office software including email, databases and applications
•Handling the organisation’s cash flow in co-operation with the financial officer

Requirements
•1-2 years experience in a fast-paced organization, preferably in the education sector
•Bilingual: Greek native speaker and near-native command of English both oral and written
•Strong academic background (university level degree, preferably in business administration)
•Executive assistant course will be considered a plus
•Experience of supporting academic and scientific activities is desired
•Excellent IT skills, including social media
•Flexibility with working hours (10:00am – 13:00pm & 15:30pm -21:30pm)
•Microsoft office package excellent handling
•Excellent secretarial skills
•Excellent interpersonal and communication skills
•Time management skills & effective prioritization and multi-tasking
•Proven ability to show flexibility, initiative and be proactive
•Quick response, problem solving, positive attitude
•Responsible, paying attention to detail
•Ability to communicate professionally and tactfully with people from every background and across the globe
•Forward-thinking and team-oriented with a ‘no task is too big or too small’ approach
•Driver’s license

Please also attach a recent photo. Send your CVs to the following link:http://winners.edu.gr/career/

—————-

ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ

Καθαριστής-τρια Καταστήματος (ημιαπασχόληση,
ορισμένου χρόνου) στον Ασπρόπυργο

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας: Φροντίζετε για την καθαριότητα των χώρων πώλησης και των αποθηκών του καταστήματος, των κοινόχρηστων χώρων του προσωπικού, καθώς και για τον καθαρισμό του parking πελατών. Το ωράριο απασχόλησης είναι δύο ώρες την ημέρα, για πέντε ημέρες την εβδομάδα (συμπεριλαμβάνεται και Σάββατο).

Το προφίλ σας: Τα προσωπικά σας γνωρίσματα είναι σημαντικά για εμάς. Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας απέναντι στους πελάτες. Σας διακρίνουν υπευθυνότητα και αξιοπιστία.

Τι προσφέρουμε: Σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες οδηγίες και τα εργαλεία για την εργασία σας, ώστε να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας. Αμείβεστε με αξιόλογες αποδοχές και παροχές, με  επιπρόσθετη ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.

Σας κινήσαμε το ενδιαφέρον; Θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σας. Μπορείτε να επισυνάψετε το αρχείο του βιογραφικού σας στην online φόρμα της ηλεκτρονικής μας ιστοσελίδας μέσω του παρακάτω link: http://kariera.lidl.gr/cps/rde/xchg/SID-38A43841-7F61AD9E/lidl_gr/hs.xsl/4193_39611.htm. Θα σας απαντήσουμε άμεσα για την παραλαβή του βιογραφικού σας.

Σημείωση: Η αίτησή σας αφορά μόνο τη συγκεκριμένη αγγελία και δε θα ληφθεί υπόψη για άλλες περιοχές.

—————-

ΤΕΧΝΙΚΟΙ

Η 360 CONNECT νέα και ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία παροχής υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένων υπηρεσιών υποστήριξης πωλήσεων – εξυπηρέτησης πελατών και επίσημος συνεργάτης της Ηοl δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και επιθυμεί να προσλάβει:

Technical Support Inbound Engineer
6
ωρη Απασχόληση
 Κωδικός: TSIE 06-14

Αρμοδιότητες:  Ο κάτοχος της θέσης ανήκει στη διεύθυνση customer operations και ασχολείται με την τεχνική υποστήριξη οικιακών πελατών συνεργαζομένων εταιρειών για υπηρεσίες internet, τηλεφωνίας και τηλεόρασης.Οι βασικές του αρμοδιότητες περιλαμβάνουν τη διαχείριση αιτημάτων/βλαβών πελατών, καθώς και το χειρισμό συστημάτων διαχείρισης κόμβων (DSLAM), με απώτερο στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.

Απαραίτητα προσόντα:
•Πτυχίο Ι.Ε.Κ. ή απολυτήριο τεχνικού λυκείου (με κατεύθυνση στην πληροφορική, τηλεπληροφορική, τηλεπικοινωνίες).
•Καλή γνώση αστικών τηλεφωνικών δικτύων.
•Καλή γνώση τηλεπικοινωνιακών δικτύων.
•Καλή γνώση τεχνολογίας ADSL και εμπειρία στη διαχείριση DSLAM.
•Καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows και εφαρμογών MS Office.
•Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
•Πολύ καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία.
•Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες.

Επιθυμητά προσόντα:
•Πτυχίο A.E.I./Τ.Ε.Ι. (με κατεύθυνση στην πληροφορική, τηλεπληροφορική, τηλεπικοινωνίες).
•Προϋπηρεσία ενός έτους σε αντίστοιχη θέση ή σε θέση Field Service σε τηλεπικοινωνιακό πάροχο.
•Γνώσεις
ADSL, POTS, VoIP, IPTV, VideoOnDemand.

Παροχές:
•Σταθερός παρεχόμενος μισθός & επιπρόσθετες αμοιβές βάσει μηνιαίων στόχων.
•Ομαδικό ιατροφαρμακευτικό πρόγραμμα επιπλέον της νόμιμης ασφαλιστικής κάλυψης.
•Συνεχής εκπαίδευση σε νέα τηλεπικοινωνιακά συστήματα.
•Προοπτικές εξέλιξης σε μια νέα εταιρεία ταχύτατα αναπτυσσόμενη.
•Σύγχρονο, νέο και  ιδιαίτερα ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.

Παρακαλούμε προωθήστε το βιογραφικό σας αναγράφοντας τον κωδικό της αγγελίας στο:jobs@360connect.gr

—————-

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Mediterranean College στο πλαίσιο της στελέχωσης της Σχολής Διοίκηση Επιχειρήσεων στη Θεσσαλονίκη ζητά να προσλάβει:

Καθηγητές Μερικής Απασχόλησης
(κωδικός θέσης: TSM13)

Στους παρακάτω τομείς: Food & Beverage Management, Τουριστικό Μάρκετινγκ, Αθλητική Ψυχολογία,
Αθλητικό Μάρκετινγκ & Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών
για διδασκαλία στην Αγγλική γλώσσα.

Απαραίτητα προσόντα:
•Κατοχή διδακτορικού τίτλου σε συναφές αντικείμενο
•Διδακτική ή ερευνητική εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
•Άριστος χειρισμός της αγγλικής γλώσσας, σε προφορικό και γραπτό επίπεδο

Επιθυμητά προσόντα:
•Εξοικείωση με το Βρετανικό σύστημα ανώτατης εκπαίδευσης (σε επίπεδο σπουδών ή διδακτικής/ ερευνητικής εμπειρίας)
•Ύπαρξη δημοσιεύσεων σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, βιβλία ή πρακτικά συνεδρίων

Το Mediterranean College προσφέρει:
•Συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του διδακτικού του προσωπικού
•Ευχάριστο και δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
•Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης σε πολλαπλά επίπεδα

Αποστολή βιογραφικού στο e-mail:hr@emcthes.edu.gr. Απαραίτητα να αναφέρεται ο κωδικός της θέσης TSM13 στο θέμα.

—————-

Καθηγητές – Καθηγήτριες
Κινέζικων

Μητρόγλωσσες, με άριστη κατοχή, προφορά και γνώσεις της γλώσσας, με αγάπη για τη δουλειά τους, σοβαρές, υπεύθυνες, μεταδοτικές, εργατικές, για Κ.Ξ.Γ. 40ετούς λειτουργίας στην Καλλιθέα.

Βιογραφικά με φωτογραφία στο e-mail:elenisrc@windowslive.com,  τηλ:6936 932107.

—————-

ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΙ

Ο πελάτης μας είναι εταιρία διανομής προϊόντων FMCG. Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης και περαιτέρω ανάπτυξης του δικτύου της εταιρίας, αναζητούνται κατάλληλες υποψήφιες για την κάλυψη των παρακάτω θέσεων, με έδρα σε Ανατολικό Προάστιο της Θεσσαλονίκης:

Βοηθ. Αποθηκάριου (Picker)
(κωδ PI-14)

Το έργο: Η ενεργός συμμετοχή στη διαδικασία εκτέλεσης παραγγελιών εντός της αποθήκης και η προώθηση των εμπορευμάτων στα φορτηγά.

Προδιαγραφές θέσης:
•Απολυτήριο λυκείου
•Επιθυμητή εμπειρία 2 ετών σε θέση αποθήκης
•Καλή σωματική διάπλαση, ευλυγισία, ικανότητα μεταφοράς και φόρτωσης εμπορευμάτων
•Ικανότητα καλής και γρήγορης χρήσης αριθμητικών δεδομένων
•Άνετη χρήση Η/Υ, επιθυμητή γνώση προγραμμάτων WMS ABERON
•Δυνατότητα μετακίνησης στο χώρο της αποθήκης με ίδιο μέσο
•Επαγγελματισμός και αποτελεσματικότητα

Προσφέρονται:
•Εργασία 30 ωρών την εβδομάδα (part-time, 6ωρη εργασία)
•Βασικός μισθός
•Δυναμικό κι ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
•Προοπτικές επαγγελματικής ανάπτυξης

Οι υποψήφιες που πληρούν τις προϋποθέσεις καλούνται να αποστείλουν άμεσα το βιογραφικό τους σημείωμα (με φωτογραφία),αναγράφοντας των κωδικό της θέσης στο email: careers@peopleatwork-hellas.gr ή στο fax 2310-517.494. Όλες οι υποψηφιότητες θα αντιμετωπισθούν με εχεμύθεια και επαγγελματισμό.

—————-

ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ

Προωθητές/Προωθήτριες
καρτοκινητής τηλεφωνίας

Κατάστημα κινητής τηλεφωνίας αναζητά νεές/νέους, για προώθηση πακέτων καρτοκιντής τηλεφωνίας εκτός καταστήματος. 

Προσόντα:
•Kαλές επικοινωνιακές ικανότητες
•Διάθεση για εργασία
•Επιθυμητή προϋπηρεσία σε promotion ή πωλήσεις

Παρέχονται:
•Μερική απασχόληση
•Μισθός
•Bonus επίτευξης στόχων
•Ασφάλιση
•Προοπτικές εξέλιξης

Αποστολή βιογραφικού στο παρακάτω e-mail: cvmail71@gmail.com

—————-

Tags: , , , , , , , , , , , , ,