΄Οταν βρέθηκα στο ΜΙΚΡΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ..

Κάποιο απόγευμα του Σεπτέμβρη καθώς κατηφόριζα την Ιπποκράτους, μια φούξια πινακίδα και μια κορώνα έγιναν η αιτία να επιβραδύνω τον βηματισμό μου και να σταθώ για ώρα εμπρός σε ένα νεοκλασικό κτίριο παρατηρώντας την επωνυμία «Bokos». Κάπως έτσι, και εξαιτίας μιας φευγαλέας ματιάς ανακάλυψα αυτό το ξεχωριστό και μοναδικής αισθητικής εκπαιδευτικό κέντρο ξένων γλωσσών «Bokos».

Λένε πως μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις και πράγματι δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν την αισθητική και την αύρα αυτού του χώρου. Από τον προθάλαμο κιόλας και καθώς ανεβαίνει κανείς τις σκάλες, μέχρι τη στιγμή που φτάνει στο διάδρομο και συναντά τις αίθουσες διδασκαλίας έχει ήδη καταλάβει ότι πράγματι βρίσκεται στο ΜΙΚΡΟ ΛΟΝΔΙΝΟ !

Πρόκειται για ένα χώρο με αυθεντικό στυλ που συνδυάζει vintage κομμάτια και κομμάτια antiquate με ένα φρέσκο και avantgrade στυλ, αντιπροσωπευτικό της νεωτεριστικής διάθεσης και της αισθητικής του ιδιοκτήτη. Καθετί που κοσμεί το χώρο είναι επιλεγμένο μοναδικά, με αγάπη και φροντίδα .Τα χρώματα στους τοίχους, οι πίνακες που τους κοσμούν, τα μοντέρνα έπιπλα σε συνδυασμό με την παλιά κομψή διακόσμηση ενσαρκώνουν τη δημιουργική ένωση δύο διαφορετικών εποχών …. Ένας χώρος που σε κερδίζει από τη πρώτη στιγμή, εκκεντρικός και εμπνευσμένος.

bokos1

And that was just the beginning …

Δεν ήταν μόνο το περιβάλλον που προσέδιδε σε αυτό το φροντιστήριο έναν ξεχωριστό χαρακτήρα αλλά κυρίως ο τρόπος διδασκαλίας και προσέγγισης της Αγγλικής γλώσσας.

bokos3

Το μάθημα ξεπερνούσε τα πλαίσια της στείρας αποστήθισης και μνημονικής κατάκτησης της γλώσσας, της διεκπεραιωτικής κάλυψης μιας ύλης, της εκτέλεσης και διόρθωσης test και της προσήλωσης στο περιορισμένο εύρος γνώσης ενός και μόνο βιβλίου. Αντί αυτού το μάθημα ήταν εμπλουτισμένο σε εβδομαδιαία βάση με δραστηριότητες μελέτης και παρουσίασης αγγλικών άρθρων από διεθνείς ειδησεογραφικές εφημερίδες και περιοδικά, μελέτης και ανάλυσης λογοτεχνικών βιβλίων καθώς και με την παρακολούθηση και καταγραφή αγγλικών ραδιοφωνικών εκπομπών. Συνάμα με αυτά, η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία, διαδραστικού πίνακα και η δομή και λειτουργία της τάξης, μικρά τμήματα που επέτρεπαν στους μαθητές να αναπτύξουν το αίσθημα μιας ομάδας που αλληλεπιδρά , να ανταλλάσει απόψεις, να έχει κοινούς στόχους και που το κάθε μέλος εμπνέει, εμπνέεται και εξελίσσεται γλωσσικά μέσα από αυτή τη κοινή προσπάθεια, συνιστούν τα συστατικά διαφοροποίησης και εκπαιδευτικής επιτυχίας του φροντιστηρίου.

Από την άλλη, ο ίδιος ο καθηγητής και ιδρυτής , ο κύριος Κώστας Μπώκος, χωρίς καμία έκπτωση στο όραμά του, κατάφερε να δημιουργήσει ένα μοναδικό πρότυπο κέντρο εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας και να εφαρμόσει τέτοιες διδακτικές μεθόδους που καθιστούν την φοίτηση στο φροντιστήριο μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία .

Tags: , , , , , , , , , , ,